Klantenservice


Je wilt natuurlijk zo snel mogelijk je nieuwe kleding in ontvangst nemen. Dat begrijpen we. Onze kleding wordt met de grootst mogelijke zorg gemaakt. Omdat we dit goed willen doen, nemen we daarvoor de tijd. Reken op maximaal 5 werkdagen voor de bezorging. We werken niet met grote voorraden om verspilling van onze mooie planeet zo veel mogelijk te beperken.

Als je vragen hebt over de levertijden, neem dan gerust contact me ons supportteam op.

Omruilen en retourneren (indien van toepassing)

Bij ons heb je recht op 30 dagen retour mits het product in nieuwstaat verkeert. Als je een terugbetaling of gebruik wilt maken van onze omruilgarantie, neem dan contact op met welkom@sporttee.nl.

Om gebruik te kunnen maken van retournering is het belang dat:

·      De kleding niet is gedragen en gewassen

·      Het artikel in originele verpakking wordt teruggestuurd

·      Artikelen niet beschadigd zijn

Gepersonaliseerde artikelen die zijn voorzien van een eigen ontwerp maken geen aanspraak op de retourregeling.

Stuur je retour in de originele verpakking en inclusief retourkaart naar:
Sporttee
De Kling 6
8651 CK IJlst – Nederland

Let op: geef bij het ruilen duidelijk je maat aan waarvoor je het artikel wenst te ruilen. Twijfel je? Neem dan contact met ons op.

Terugbetaling

Wanneer we je retourzending hebben ontvangen en hebben nagekeken, sturen we je een -mail om je te informeren dat we je retour hebben ontvangen. We zullen je daarin ook op de hoogte brengen dat je het artikel kunt omruilen of dat je de terugbetaling zult ontvangen.

 

Indien mogelijk passen we automatisch een terugbetaling toe op de betaalwijze die je hebt uitgevoerd tijdens je bestelling.

Terugsturen

Om je product terug te sturen, stuur ons eerst een mailtje naar welkom@sporttee.nl. Je bent zelf verantwoordelijk dat de levering in goede conditie bij ons wordt afgeleverd. Bovendien worden de verzendkosten niet gerestitueerd. Als je een terugbetaling ontvangt, worden de kosten van de verzending in mindering gebracht op de uiteindelijke terugbetaling.

FAQ

Hoe kan ik een bestelling plaatsen

Plaats eenvoudig online een bestelling bij onze website. Voeg eenvoudig 1 of meerdere producten toe aan het winkelmandje. Kom je er niet uit? Stuur ons dan een e-mailtje. We helpen je graag verder.

Heb ik een account nodig?

Nee hoor, het is niet verplicht om een account aan te maken. Het is wel handig voor je toekomstige bestellingen.

Hoe kies je de juiste maat?

Wanneer je online winkelt is he vaak lastig om de juiste maat te kiezen. Gebruik daarom ons handige matentabel die we hebben toegevoegd op de website. Meet hiervoor de lengte van je schouder tot je taille. De breedte meet je van schouder tot schouder. Controleer deze maten goed alvorens je bestelt!

Hoe kan ik het gemakkelijkste betalen?

Je kunt bij onze website gebruik maken van de meest voorkomende betaalmethoden. Denk aan iDEAL, creditcard, bankoverschrijving en Bancontact (voor België).

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten zijn € 6,95 per bestelling. Bestel je voor meer dan € 70,- dan verzenden we je bestelling gratis!

We verzenden je bestelling in een ondoorzichtige verzendzak of doos waardoor de bestelling niet zichtbaar is.

Wat is de levertijd?

We verzenden alle pakketten met PostNL. We gaan zo spoedig mogelijk aan de slag als we je bestelling hebben ontvangen. Normaliter verzenden we je bestelling binnen 1-5 werkdagen. Het kan soms voorkomen dat een artikel ondanks onze zorgvuldige planning niet voorradig is. Dan kan je bestelling ietsje langer op zich laten wachten.

Mocht je vragen hebben over de levertijd of indien je een spoedbestelling wenst, neem dan contact met ons op.

Wassen en verzorgen van de kleding

Onze kleding is met de grootst mogelijke zorg uitgezocht en heeft een duurzaam karakter. De kleding is, indien mogelijk, van 100% katoen. Bij wasbeurten op te hoge temperaturen kan de kleding krimpen. Bovendien kan zodoende het afdruk barsten of vervagen. We raden je aan om de kleding binnenstebuiten te wassen en op maximaal 30 graden. Strijk niet over de bedrukking heen!

Ik wil graag een eigen ontwerp

Dat kan! Doordat we een eigen studio hebben, zijn we in staat om unieke ontwerpen te maken. Heb je bijvoorbeeld een (sport)team? Dan kunnen we je team ook van een eigen opdruk voorzien. Gebruik hiervoor de suggestie pagina.

Let wel op: gepersonaliseerde producten kunnen we helaas niet retour nemen.

Ik wil graag een grote bestelling plaatsen

Wat leuk dat je een grote bestelling wilt plaatsen! Uiteraard is het mogelijk om een bestelling in grote oplage te plaatsen. Indien je meer dan 7 producten wilt bestellen, neem dan contact met ons op voor een speciale prijs.

Wij gebruiken cookies om jou de beste online ervaring te bieden. Door akkoord te gaan, accepteer je het gebruik van cookies in overeenstemming met ons cookiebeleid.

Klantenservice - Sporttee

Klantenservice


Je wilt natuurlijk zo snel mogelijk je nieuwe kleding in ontvangst nemen. Dat begrijpen we. Onze kleding wordt met de grootst mogelijke zorg gemaakt. Omdat we dit goed willen doen, nemen we daarvoor de tijd. Reken op maximaal 5 werkdagen voor de bezorging. We werken niet met grote voorraden om verspilling van onze mooie planeet zo veel mogelijk te beperken.

Als je vragen hebt over de levertijden, neem dan gerust contact me ons supportteam op.

Omruilen en retourneren (indien van toepassing)

Bij ons heb je recht op 30 dagen retour mits het product in nieuwstaat verkeert. Als je een terugbetaling of gebruik wilt maken van onze omruilgarantie, neem dan contact op met welkom@sporttee.nl.

Om gebruik te kunnen maken van retournering is het belang dat:

·      De kleding niet is gedragen en gewassen

·      Het artikel in originele verpakking wordt teruggestuurd

·      Artikelen niet beschadigd zijn

Gepersonaliseerde artikelen die zijn voorzien van een eigen ontwerp maken geen aanspraak op de retourregeling.

Stuur je retour in de originele verpakking en inclusief retourkaart naar:
Sporttee
De Kling 6
8651 CK IJlst – Nederland

Let op: geef bij het ruilen duidelijk je maat aan waarvoor je het artikel wenst te ruilen. Twijfel je? Neem dan contact met ons op.

Terugbetaling

Wanneer we je retourzending hebben ontvangen en hebben nagekeken, sturen we je een -mail om je te informeren dat we je retour hebben ontvangen. We zullen je daarin ook op de hoogte brengen dat je het artikel kunt omruilen of dat je de terugbetaling zult ontvangen.

 

Indien mogelijk passen we automatisch een terugbetaling toe op de betaalwijze die je hebt uitgevoerd tijdens je bestelling.

Terugsturen

Om je product terug te sturen, stuur ons eerst een mailtje naar welkom@sporttee.nl. Je bent zelf verantwoordelijk dat de levering in goede conditie bij ons wordt afgeleverd. Bovendien worden de verzendkosten niet gerestitueerd. Als je een terugbetaling ontvangt, worden de kosten van de verzending in mindering gebracht op de uiteindelijke terugbetaling.

FAQ

Hoe kan ik een bestelling plaatsen

Plaats eenvoudig online een bestelling bij onze website. Voeg eenvoudig 1 of meerdere producten toe aan het winkelmandje. Kom je er niet uit? Stuur ons dan een e-mailtje. We helpen je graag verder.

Heb ik een account nodig?

Nee hoor, het is niet verplicht om een account aan te maken. Het is wel handig voor je toekomstige bestellingen.

Hoe kies je de juiste maat?

Wanneer je online winkelt is he vaak lastig om de juiste maat te kiezen. Gebruik daarom ons handige matentabel die we hebben toegevoegd op de website. Meet hiervoor de lengte van je schouder tot je taille. De breedte meet je van schouder tot schouder. Controleer deze maten goed alvorens je bestelt!

Hoe kan ik het gemakkelijkste betalen?

Je kunt bij onze website gebruik maken van de meest voorkomende betaalmethoden. Denk aan iDEAL, creditcard, bankoverschrijving en Bancontact (voor België).

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten zijn € 6,95 per bestelling. Bestel je voor meer dan € 70,- dan verzenden we je bestelling gratis!

We verzenden je bestelling in een ondoorzichtige verzendzak of doos waardoor de bestelling niet zichtbaar is.

Wat is de levertijd?

We verzenden alle pakketten met PostNL. We gaan zo spoedig mogelijk aan de slag als we je bestelling hebben ontvangen. Normaliter verzenden we je bestelling binnen 1-5 werkdagen. Het kan soms voorkomen dat een artikel ondanks onze zorgvuldige planning niet voorradig is. Dan kan je bestelling ietsje langer op zich laten wachten.

Mocht je vragen hebben over de levertijd of indien je een spoedbestelling wenst, neem dan contact met ons op.

Wassen en verzorgen van de kleding

Onze kleding is met de grootst mogelijke zorg uitgezocht en heeft een duurzaam karakter. De kleding is, indien mogelijk, van 100% katoen. Bij wasbeurten op te hoge temperaturen kan de kleding krimpen. Bovendien kan zodoende het afdruk barsten of vervagen. We raden je aan om de kleding binnenstebuiten te wassen en op maximaal 30 graden. Strijk niet over de bedrukking heen!

Ik wil graag een eigen ontwerp

Dat kan! Doordat we een eigen studio hebben, zijn we in staat om unieke ontwerpen te maken. Heb je bijvoorbeeld een (sport)team? Dan kunnen we je team ook van een eigen opdruk voorzien. Gebruik hiervoor de suggestie pagina.

Let wel op: gepersonaliseerde producten kunnen we helaas niet retour nemen.

Ik wil graag een grote bestelling plaatsen

Wat leuk dat je een grote bestelling wilt plaatsen! Uiteraard is het mogelijk om een bestelling in grote oplage te plaatsen. Indien je meer dan 7 producten wilt bestellen, neem dan contact met ons op voor een speciale prijs.

Wij gebruiken cookies om jou de beste online ervaring te bieden. Door akkoord te gaan, accepteer je het gebruik van cookies in overeenstemming met ons cookiebeleid.